Маркетингові стратегії як інструмент управління ринком освітніх послуг регіону
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Пан, Лілія
Пан, Лилия Pan, Liliya Єрофеєва, Тетяна |
|
Date |
2009-10-13T16:32:59Z
2009-10-13T16:32:59Z 2008 |
|
Identifier |
Пан Л. В. Маркетингові стратегії як інструмент управління ринком освітніх послуг регіону / Пан Л. В., Єрофєєва Т. А. // Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції «Соціально-економічний розвиток України та її регіонів : проблеми науки та практики», м. Харків, 22-23 трав. 2008 р. / Наук.-дослід. центр індустріальних проблем розвитку НАН України, Харків. нац. екон. ун-т. - Харків : [ХНЕУ], 2008. - С. 104-107.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/377 |
|
Description |
Незважаючи на солідну теоретико-методологічну базу використання маркетингу в освітній сфері, проблеми, пов'язані із формуванням і формалізацією маркетингової стратегії ринку освітніх послуг регіону в Україні, досліджено явно недостатньо, що й визначає актуальність даного дослідження. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні й модельному описі маркетингової стратегії розвитку сфери освітніх послуг регіону, адекватної ринковим вимогам.
|
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
ХНЕУ
|
|
Subject |
маркетинг
освіта marketing education |
|
Title |
Маркетингові стратегії як інструмент управління ринком освітніх послуг регіону
|
|
Type |
Article
|
|
Relation |
Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції «Соціально-економічний розвиток України та її регіонів : проблеми науки та практики», м. Харків, 22-23 трав. 2008 р. / Наук.-дослід. центр індустріальних проблем розвитку НАН України, Харків. нац. екон. ун-т. - Харків : [ХНЕУ], 2008.
|
|