Маркетингова стратегія вітчизняних виробників мінеральних добрив на міжнародному ринку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова стратегія вітчизняних виробників мінеральних добрив на міжнародному ринку
|
|
Creator |
Герасимчук, В.Г.
Ліснічук, Ю.С. |
|
Subject |
хімічна промисловість
химическая промышленность маркетинг |
|
Description |
Хімічна промисловість України – одна з стратегічно важливих галузей економіки України. Суб’єкти хімічної промисловості формують значну частку ВВП держави. Так, за 2011 рік підприємства галузі реалізували товарів на суму близько 79 397,1 млн. грн., що складає понад 7% ВВП [1]. Значна частка продукції хімічної галузі і в структурі експорту України (7,9%). Для дослідження обрано окремий сегмент хімічної промисловості – виробництво аміаку, яке має досить високий конкурентний потенціал підгалузі мінеральних добрив на світовому ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28936 |
|
Publisher |
ТОВ Друкарський дім "Папірус"
|
|
Date |
2012-10-09T10:32:05Z
2012-10-09T10:32:05Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Герасимчук, В.Г. Маркетингова стратегія вітчизняних виробників мінеральних добрив на міжнародному ринку [Текст] / В.Г. Герасимчук, Ю.С. Ліснічук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 37-39.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28936 |
|
Language |
uk
|
|