Запис Детальніше

Маркетингова стратегія вітчизняних виробників мінеральних добрив на міжнародному ринку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова стратегія вітчизняних виробників мінеральних добрив на міжнародному ринку
 
Creator Герасимчук, В.Г.
Ліснічук, Ю.С.
 
Subject хімічна промисловість
химическая промышленность
маркетинг
 
Description Хімічна промисловість України – одна з стратегічно важливих галузей економіки України. Суб’єкти хімічної промисловості формують значну частку ВВП держави. Так, за 2011 рік підприємства галузі реалізували товарів на суму близько 79 397,1 млн. грн., що складає понад 7% ВВП [1]. Значна частка продукції хімічної галузі і в структурі експорту України (7,9%). Для дослідження обрано окремий сегмент хімічної промисловості – виробництво аміаку, яке має досить високий конкурентний потенціал підгалузі мінеральних добрив на світовому ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28936
 
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
 
Date 2012-10-09T10:32:05Z
2012-10-09T10:32:05Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Герасимчук, В.Г. Маркетингова стратегія вітчизняних виробників мінеральних добрив на міжнародному ринку [Текст] / В.Г. Герасимчук, Ю.С. Ліснічук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 37-39.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28936
 
Language uk