Інноваційні аспекти впровадження концепції маркетингу стосунків в банківські установи
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційні аспекти впровадження концепції маркетингу стосунків в банківські установи
|
|
Creator |
Герцик, В.А.
Герцик, Д.О. |
|
Subject |
банківський маркетинг
банковский маркетинг іноземний капітал иностранный капитал |
|
Description |
В умовах збільшенням кількості банківських установ на ринку, припливом великого іноземного капіталу у банківську систему України, вітчизняні банки починають приділяти значну увагу власним споживачам, розуміючи, що їх успіх у майбутньому залежатиме від довготривалих тісних партнерських відносин з клієнтами та від рівня їх задоволеності послугами і діяльністю банку в цілому. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28937 |
|
Publisher |
ТОВ Друкарський дім "Папірус"
|
|
Date |
2012-10-09T10:32:13Z
2012-10-09T10:32:13Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Герцик, В.А. Інноваційні аспекти впровадження концепції маркетингу стосунків в банківські установи [Текст] / В.А. Герцик, Д.О. Герцик // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 39-41.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28937 |
|
Language |
uk
|
|