Запис Детальніше

Інноваційні аспекти впровадження концепції маркетингу стосунків в банківські установи

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні аспекти впровадження концепції маркетингу стосунків в банківські установи
 
Creator Герцик, В.А.
Герцик, Д.О.
 
Subject банківський маркетинг
банковский маркетинг
іноземний капітал
иностранный капитал
 
Description В умовах збільшенням кількості банківських установ на ринку, припливом великого іноземного капіталу у банківську систему України, вітчизняні банки починають приділяти значну увагу власним споживачам, розуміючи, що їх успіх у майбутньому залежатиме від довготривалих тісних партнерських відносин з клієнтами та від рівня їх задоволеності послугами і діяльністю банку в цілому.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28937
 
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
 
Date 2012-10-09T10:32:13Z
2012-10-09T10:32:13Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Герцик, В.А. Інноваційні аспекти впровадження концепції маркетингу стосунків в банківські установи [Текст] / В.А. Герцик, Д.О. Герцик // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 39-41.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28937
 
Language uk