Класифікація підходів до оцінювання ефективності управлінських і маркетингових рішень в інноваційних проектах
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Класифікація підходів до оцінювання ефективності управлінських і маркетингових рішень в інноваційних проектах
|
|
Creator |
Дайновський, Ю.А.
|
|
Subject |
інноваційний проект
инновационный проект маркетингові рішення маркетинговые решения |
|
Description |
Розробка інноваційних проектів вимагає обґрунтування і попереднього оцінювання можливої ефективності не тільки техніко-технологічних, але і управлінських і маркетингових рішень [1, 2]. Слід виділити п’ять груп прийомів управлінської і маркетингової діяльності за критерієм особливостей прояву економічної ефективності від їх застосування і відповідні підходи до оцінювання такої ефективності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28945 |
|
Publisher |
ТОВ Друкарський дім "Папірус"
|
|
Date |
2012-10-09T10:47:32Z
2012-10-09T10:47:32Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дайновський, Ю.А. Класифікація підходів до оцінювання ефективності управлінських і маркетингових рішень в інноваційних проектах [Текст] / Ю.А. Дайновський // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 56-58.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28945 |
|
Language |
uk
|
|