Запис Детальніше

Класифікація підходів до оцінювання ефективності управлінських і маркетингових рішень в інноваційних проектах

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація підходів до оцінювання ефективності управлінських і маркетингових рішень в інноваційних проектах
 
Creator Дайновський, Ю.А.
 
Subject інноваційний проект
инновационный проект
маркетингові рішення
маркетинговые решения
 
Description Розробка інноваційних проектів вимагає обґрунтування і попереднього оцінювання можливої ефективності не тільки техніко-технологічних, але і управлінських і маркетингових рішень [1, 2]. Слід виділити п’ять груп прийомів управлінської і маркетингової діяльності за критерієм особливостей прояву економічної ефективності від їх застосування і відповідні підходи до оцінювання такої ефективності.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28945
 
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
 
Date 2012-10-09T10:47:32Z
2012-10-09T10:47:32Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Дайновський, Ю.А. Класифікація підходів до оцінювання ефективності управлінських і маркетингових рішень в інноваційних проектах [Текст] / Ю.А. Дайновський // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 56-58.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28945
 
Language uk