Система складових інноваційно-маркетингового потенціалу (оцінка ІМП, на прикладі великого машинобудівного підприємства)
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Система складових інноваційно-маркетингового потенціалу (оцінка ІМП, на прикладі великого машинобудівного підприємства)
|
|
Creator |
Даниліна, Н.В.
|
|
Subject |
інноваційно-маркетинговий потенціал
инновационно-маркетинговый потенциал |
|
Description |
Динамічний розвиток товарних ринків, зміна тенденцій розвитку ринку інноваційних товарів та технологій вимагає від підприємств формування та управління інноваційно-маркетинговою системою на підприємстві, раціональна та комплексна побудова якої надасть можливість не тільки створювати продукцію, що буде відповідати за всіма характеристиками вимогам споживачів, але й забезпечить промисловому підприємству конкурентоспроможність на світовому ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28946 |
|
Publisher |
ТОВ Друкарський дім "Папірус"
|
|
Date |
2012-10-09T11:29:55Z
2012-10-09T11:29:55Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Даниліна, Н.В. Система складових інноваційно-маркетингового потенціалу (оцінка ІМП, на прикладі великого машинобудівного підприємства)/ Н.В. Даниліна // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 58-61.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28946 |
|
Language |
uk
|
|