Запис Детальніше

Система складових інноваційно-маркетингового потенціалу (оцінка ІМП, на прикладі великого машинобудівного підприємства)

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система складових інноваційно-маркетингового потенціалу (оцінка ІМП, на прикладі великого машинобудівного підприємства)
 
Creator Даниліна, Н.В.
 
Subject інноваційно-маркетинговий потенціал
инновационно-маркетинговый потенциал
 
Description Динамічний розвиток товарних ринків, зміна тенденцій розвитку ринку інноваційних товарів та технологій вимагає від підприємств формування та управління інноваційно-маркетинговою системою на підприємстві, раціональна та комплексна побудова якої надасть можливість не тільки створювати продукцію, що буде відповідати за всіма характеристиками вимогам споживачів, але й забезпечить промисловому підприємству конкурентоспроможність на світовому ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28946
 
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
 
Date 2012-10-09T11:29:55Z
2012-10-09T11:29:55Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Даниліна, Н.В. Система складових інноваційно-маркетингового потенціалу (оцінка ІМП, на прикладі великого машинобудівного підприємства)/ Н.В. Даниліна // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 58-61.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28946
 
Language uk