Запис Детальніше

Свідоме професійне самовизначення у контексті формування особистості майбутнього фахівця

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Свідоме професійне самовизначення у контексті формування особистості майбутнього фахівця
Осознанное профессиональное самоопределение в контексте формирования личности будущего специалиста
Conscious professional self-determination in the context of the future specialist’s personality forming
 
Creator Климова, О. В.
Климова, Е. В.
Klymova, O.
 
Subject Професійне самовизначення, особистість, усвідомленість, професійна освіта.
Профессиональное самоопределение, личность, осознанность, профессиональное образование.
Рrofessional self-determination, personality, perceiving, education.
 
Description Питання формування професіонала, особливості прояву людської особистості в її професійній діяльності, взаємозв’язок і взаємозалежність життєдіяльності людини та сфери її професійної діяльності надзвичайно актуальні у ХХІ століття. У статті аналізується ступінь усвідомленості професійного самовизначення абітурієнтів і його вплив на формування особистості майбутніх фахівців. Автори вважають, що одним із головних завдань системи професійної освіти є наразі цілеспрямована робота щодо формування особистості майбутніх фахівців із урахуванням їхнього більш пізнього включення у процес професійної підготовки.
Вопросы формирования профессионала, особенности проявления человеческой личности в её профессиональной деятельности, взаимосвязь и взаимозависимость жизнедеятельности человека и сферы его профессиональной деятельности чрезвычайно актуальны в ХХІ столетии. В статье анализируется степень осознанности профессионального самоопределения абитуриентов и её влияние на формирование личности будущих специалистов. Авторы считают, что одной из главных задач системы профессионального образования является целенаправленная работа по формированию личности будущих специалистов с учётом их более позднего включения в процесс профессиональной подготовки.
The problem of specialists’ forming, human peculiarities in one’s professional activity, mutual links and mutual dependence of the human life and profession still keeps being of high topicality. In the article the problem of future specialists’ personality forming in the present conditions of higher professional education system development in Ukraine has been analized. The authors consider the work aimed at future specialists’ personality forming to be one of the main tasks of professional education system.
 
Date 2012-04-13T09:13:34Z
2012-04-13T09:13:34Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» - К., 2010. – Вип. 155.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/859
 
Language other