Методика роботи з відеоматеріалами на занятті з англійської мови
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика роботи з відеоматеріалами на занятті з англійської мови
Методика работы с видеоматериалами на занятии по английскому языку The Methodology of work with video films at the lessons of the English language |
|
Creator |
Климова, О. В.
Климова, Е. В. Klymova, O. |
|
Subject |
методика використання
методика использования methodology of usage комунікативний підхід аудіювання відеофільм система вправ коммуникативный подход аудирование система упражнений communicative approach listening video film system of exercises |
|
Description |
В статті розглянуто питання доцільності використання автентичних відеофільмів на заняттях з англійської мови, продемонстровано застосування методичних рекомендацій для опрацювання відео фрагментів фільмів. Показано приклади завдань до фільму, який розділено на шість фрагментів, описано систему вправ.
В статье рассматривается вопрос целесообразности использования аутентичных видеофильмов на занятиях по английскому языку, демонстрируется использование методических рекомендаций для работы с видеофрагментов из фильма. Приведены примеры заданий к фильму, который разбит на шесть фрагментов, описана система упражнений. The problems of video films’ usage on the lessons of English, creation and application of Method Guides have been analyzed. Examples of tasks and the system of exercises to the film are shown. The film is divided into six fragments. The author considers the work aimed to demonstrate the efficiency of such methodology. |
|
Date |
2012-04-13T09:21:04Z
2012-04-13T09:21:04Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Климова, О. В. Методика роботи з відеоматеріалами на занятті з англійської мови / О. В. Климова // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – Умань, 2011 – Вип. 4. – Частина 1.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/860 |
|
Language |
other
|
|