Запис Детальніше

Методика використання відеофільмів на занятті з англійської мови на прикладі фільму “My Fair Lady”

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика використання відеофільмів на занятті з англійської мови на прикладі фільму “My Fair Lady”
Методика использования видеофильмов на занятии по английскому языку на примере фильма “My Fair Lady”
Video film “My Fair Lady” as an example of video films’ usage Methodology during English lessons
 
Creator Климова, О. В.
Климова, Е. В.
Klymova, O.
 
Subject Комунікативний підхід, аудіювання, відеофільм, система вправ, методика використання.
Коммуникативный подход, аудирование, видеофильм, система упражнений, методика использования.
Сommunicative approach, listening, video film, system of exercises, methodology of usage.
 
Description В статті розглянуто питання доцільності використання відеофільмів на заняттях з англійської мови, створення та застосування методичних рекомендацій для опрацювання відео фрагментів фільмів. Показано приклади завдань до фільму, який розділено на шість фрагментів, продемонстровано систему вправ.
В статье рассмотрены вопросы целесообразности использования видеофильмов на занятиях по английскому языку, создания и применения методических рекомендаций для работы с видеофильмами. Показаны примеры заданий к фильму, который разбит на шесть фрагментов, продемонстрирована система упражнений.
The problems of video films’ usage on the lessons of English, creation and application of Method Guides have been analyzed. Examples of tasks and the system of exercises to the film are shown. The film is divided into six fragments. The author considers the work aimed to demonstrate the efficiency of such methodology.
 
Date 2012-04-13T10:36:55Z
2012-04-13T10:36:55Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. Зб. статей: Ялта: РВВ КГУ, 2011. Вип.34. Ч.1.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/863
 
Language other