Деякі аспекти викладання дисципліни «Інформатика та інформаційні технології» студентам технологічного напрямку Національного університету харчових технологій
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Деякі аспекти викладання дисципліни «Інформатика та інформаційні технології» студентам технологічного напрямку Національного університету харчових технологій
Некоторые аспекты преподавания дисциплины «Информатика и информационные технологии» студентам технологического направления Национального университета пищевых технологий Some aspects of teaching "Computer and Information Technology" students in the National Technological University of Food Technologies |
|
Creator |
Сєдих, О. Л.
Седых, О. Л. Seidykh, O. Маковецька, С. В. Маковецкая, С. В. Makovetska, S. |
|
Subject |
інформатика
информатика computer science інформаційні технології кредитно-модульна система відео-електронний консультант комп’ютерні тести рейтинг математичний пакет MathCad об’єктно-орієнтоване програмування Visual Basic информационные технологии кредитно-модульная система видео электронный консультант компьютерные тесты рейтинг математический пакет MathCad объектно-ориентированное программирование Visual Basic information technology credit-modular system video electronic consultant computer tests rating mathematical package MathCad object-oriented programming Visual Basic |
|
Description |
Дана стаття присвячена методиці викладання дисципліни «Інформатика та інформаційні технології» студентам технологічного напряму підготовки вищих навчальних закладів. Методика враховує психолого-педагогічні основи управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів, завдання пов’язані з розробкою окремих компонентів методичної системи навчання інформатики студентів відповідно до модульно-рейтингової системи навчання, орієнтованої на систематичне та цілеспрямоване використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій.
Данная статья посвящена методике преподавания дисциплины «Информатика и информационные технологии» студентам технологического направления подготовки высших учебных заведений. Методика учитывает психолого-педагогические основы управления учебно-познавательной деятельностью студентов, задачи связанные с разработкой отдельных компонентов методической системы обучения информатике студентов в соответствии с модульно-рейтинговой системы обучения, ориентированную на систематическое и целенаправленное использование средств информационно-коммуникационных технологий. This article is devoted to methods of teaching "Computer and Information Technology" for students of technological field of study in higher education. Technique takes into account psychological and pedagogical foundations of teaching and learning activities of students, the task associated with the development of individual components of methodical teaching computer science students in accordance with module-rating educational system that focuses on the systematic and purposeful use of ICT. |
|
Date |
2012-06-11T12:52:57Z
2012-06-11T12:52:57Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики : збірник наукових праць. Випуск X : в 3-х томах. Кривий Ріг : Видавничий відділ НМетАУ, 2012. ─ Т.3 : Теорія та методика навчання інформатики. ─ 213 с.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1310 |
|
Language |
other
|
|