Використання портфельного і однопродуктового аналізу для розробки асортиментної політики
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання портфельного і однопродуктового аналізу для розробки асортиментної політики
Использование портфельного и однопродуктового анализа для разработки ассортиментной политики Application the portfolio and one-commodity analysis’s for development product policy |
|
Creator |
Скригун, Н. П.
Скрыгун, Н. П. Skrygun, N. Стеценко, В. А. Стеценко, В. А. Stetsenko, V. Капінус, Л. В. Капинус, Л. В. Kapinus, L. |
|
Subject |
портфельний аналіз
однопродуктовий аналіз портфельні матриці стратегічне маркетингове планування портфельный анализ однопродуктовый анализ портфельные матрицы стратегическое маркетинговое планирование key words : Portfolio analysis one-commodity analysis portfolio matrices strategic marketing planning |
|
Description |
Розглянуто методи портфельного та однопродуктового аналізу в системі маркетингового стратегічного аналізу. Визначено місце портфельного аналізу в системі інструментів стратегічного маркетингового управління. Досліджено та проаналізовано основні методи стратегічного планування асортиментної політики підприємства.
Рассмотрены методы портфельного и однопродуктового анализа в системе маркетингового стратегического анализа. Определено место портфельного анализа в системе инструментов стратегического маркетингового управления. Исследованы и проанализированы основные методы стратегического планирования ассортиментной политики предприятия. Essence of portfolio and one-commodity analysis’s, is considered in the system of strategic analysis. The place of strategic marketing management tools is defined in the portfolio analysis. Investigated and analyzed the basic methods of strategic planning of product policy. |
|
Date |
2012-06-21T09:22:00Z
2012-06-21T09:22:00Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Скригун, Н. П. Використання портфельного і однопродуктового аналізу для розробки асортиментної політики / Н. П. Скригун, В. А. Стеценко, Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. – 2011. - Вип. 4(119).
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1716 |
|
Language |
other
|
|