Запис Детальніше

Використання портфельного і однопродуктового аналізу для розробки асортиментної політики

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання портфельного і однопродуктового аналізу для розробки асортиментної політики
Использование портфельного и однопродуктового анализа для разработки ассортиментной политики
Application the portfolio and one-commodity analysis’s for development product policy
 
Creator Скригун, Н. П.
Скрыгун, Н. П.
Skrygun, N.
Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А.
Stetsenko, V.
Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В.
Kapinus, L.
 
Subject портфельний аналіз
однопродуктовий аналіз
портфельні матриці
стратегічне маркетингове планування
портфельный анализ
однопродуктовый анализ
портфельные матрицы
стратегическое маркетинговое планирование
key words : Portfolio analysis
one-commodity analysis
portfolio matrices
strategic marketing planning
 
Description Розглянуто методи портфельного та однопродуктового аналізу в системі маркетингового стратегічного аналізу. Визначено місце портфельного аналізу в системі інструментів стратегічного маркетингового управління. Досліджено та проаналізовано основні методи стратегічного планування асортиментної політики підприємства.
Рассмотрены методы портфельного и однопродуктового анализа в системе маркетингового стратегического анализа. Определено место портфельного анализа в системе инструментов стратегического маркетингового управления. Исследованы и проанализированы основные методы стратегического планирования ассортиментной политики предприятия.
Essence of portfolio and one-commodity analysis’s, is considered in the system of strategic analysis. The place of strategic marketing management tools is defined in the portfolio analysis. Investigated and analyzed the basic methods of strategic planning of product policy.
 
Date 2012-06-21T09:22:00Z
2012-06-21T09:22:00Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Скригун, Н. П. Використання портфельного і однопродуктового аналізу для розробки асортиментної політики / Н. П. Скригун, В. А. Стеценко, Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. – 2011. - Вип. 4(119).
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1716
 
Language other