Теоретико-практичні основи інтернет-реклами: її переваги та недоліки
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-практичні основи інтернет-реклами: її переваги та недоліки
Теоретико-практические основы интернет-рекламы: ее преимущества и недостатки Theoretical and practical internet-advertising bases: its advantages and failings |
|
Creator |
Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В. Kapinus, L. |
|
Subject |
Інтернет-реклама, переваги інтернет-реклами, недоліки інтернет-реклами, рівні реклами в Інтернеті.
Интернет-реклама, преимущества интернет-рекламы, недостатки интернет-рекламы, уровни рекламы в Интернете. Internet-advertising, advantages of internet-advertising, lacks of internet-advertising, even advertisings is in the Internet. |
|
Description |
На основі наукової логіки узагальнено і систематизовано переваги і недоліки інтернет-реклами. В межах даного дослідження визначено рівні проведення рекламної кампанії в Інтернеті, а також встановлено можливі схеми розміщення рекламних модулів на інтернет-ресурсах.
На основе научной логики обобщены и систематизированы преимущества и недостатки интернет-рекламы. В пределах данного исследования определены уровни проведения рекламной кампании в Интернете, а также установлены возможные схемы размещения рекламных модулей на интернет-ресурсах. On the basis of scientific logic generalized and advantages and lacks of Internet-advertising are systematized. Within the limits of this research certainly even leadthroughs of publicity campaign in the Internet, and also the possible charts of placing of the publicity modules are set on internet-resources. |
|
Publisher |
НУХТ
|
|
Date |
2012-06-25T12:03:23Z
2012-06-25T12:03:23Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці НУХТ
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1801 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
№41; С. 126-130
|
|