Запис Детальніше

Корпоративний кодекс як засіб формування позитивного іміджу підприємств харчової промисловості в умовах міжнародного співробітництва

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Корпоративний кодекс як засіб формування позитивного іміджу підприємств харчової промисловості в умовах міжнародного співробітництва
Корпоративный кодекс как средство формирования положительного имиджа предприятия пищевой промышленности в условиях международного сотрудничества
Corporate code as a means of positive image enterprises food under international cooperation
 
Creator Харчишина, О. В.
Харчишина, Е. В.
Kharchyshyna, O.
 
Subject підприємство
корпоративний кодекс
організаційна культура
позитивний імідж
предприятие
корпоративный кодекс
организационная культура
положительный имидж
the company
Corporate Code
organizational culture
positive image
 
Description Розглянуто роль корпоративного кодексу у створенні позитивного іміджу і формуванні організаційної культури підприємств в умовах міжнародного співробітництва. Узагальнено поняття, значення, функції, вимоги до структури та змісту корпоративного кодексу. Зроблено висновок про недосконалість методологічної бази формування корпоративних кодексів. Подано рекомендації щодо створення і впровадження корпоративних кодексів на підприємствах харчової промисловості.
Рассмотрена роль корпоративного кодекса в создании положительного имиджа и формировании организационной культуры предприятий в условиях международного сотрудничества. Обобщенно понятие, значение, функции, требования к структуре и содержанию корпоративного кодекса. Сделан вывод о несовершенстве методологической базы формирования корпоративных кодексов. Даны рекомендации по созданию и внедрению корпоративных кодексов на предприятиях пищевой промышленности
An important instrument of corporate image and organizational culture forming – corporate codex is considered. The paper generalizes sense, importance, functions, demands to structure and content of corporate codex. It also dwells upon imperfection of methodological and normative base of corporate codex forming. The paper describes recommendations about forming and improvement of corporate codexes on food industry enterprises.
 
Date 2012-09-26T09:17:01Z
2012-09-26T09:17:01Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Харчишина О. В. Корпоративний кодекс як засіб формування позитивного іміджу підприємств харчової промисловості в умовах міжнародного співробітництва / О. В. Харчишина // Стратегія розвитку України. – 2011. – № 1. – С. 216-220.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/3009
 
Language other