Корпоративний кодекс як засіб формування позитивного іміджу підприємств харчової промисловості в умовах міжнародного співробітництва
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Корпоративний кодекс як засіб формування позитивного іміджу підприємств харчової промисловості в умовах міжнародного співробітництва
Корпоративный кодекс как средство формирования положительного имиджа предприятия пищевой промышленности в условиях международного сотрудничества Corporate code as a means of positive image enterprises food under international cooperation |
|
Creator |
Харчишина, О. В.
Харчишина, Е. В. Kharchyshyna, O. |
|
Subject |
підприємство
корпоративний кодекс організаційна культура позитивний імідж предприятие корпоративный кодекс организационная культура положительный имидж the company Corporate Code organizational culture positive image |
|
Description |
Розглянуто роль корпоративного кодексу у створенні позитивного іміджу і формуванні організаційної культури підприємств в умовах міжнародного співробітництва. Узагальнено поняття, значення, функції, вимоги до структури та змісту корпоративного кодексу. Зроблено висновок про недосконалість методологічної бази формування корпоративних кодексів. Подано рекомендації щодо створення і впровадження корпоративних кодексів на підприємствах харчової промисловості.
Рассмотрена роль корпоративного кодекса в создании положительного имиджа и формировании организационной культуры предприятий в условиях международного сотрудничества. Обобщенно понятие, значение, функции, требования к структуре и содержанию корпоративного кодекса. Сделан вывод о несовершенстве методологической базы формирования корпоративных кодексов. Даны рекомендации по созданию и внедрению корпоративных кодексов на предприятиях пищевой промышленности An important instrument of corporate image and organizational culture forming – corporate codex is considered. The paper generalizes sense, importance, functions, demands to structure and content of corporate codex. It also dwells upon imperfection of methodological and normative base of corporate codex forming. The paper describes recommendations about forming and improvement of corporate codexes on food industry enterprises. |
|
Date |
2012-09-26T09:17:01Z
2012-09-26T09:17:01Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Харчишина О. В. Корпоративний кодекс як засіб формування позитивного іміджу підприємств харчової промисловості в умовах міжнародного співробітництва / О. В. Харчишина // Стратегія розвитку України. – 2011. – № 1. – С. 216-220.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/3009 |
|
Language |
other
|
|