Запис Детальніше

Використання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості
Использование метода многомерного факторного анализа в процессе диагностики организационной культуры предприятий пищевой промышленности
Using the method of multiplicity factor analysis in order to diagnosing the organizational culture of food industry enterprises
 
Creator Харчишина, О. В.
Харчишина, Е. В.
Kharchyshyna, O.
 
Subject багатомірний факторний аналіз
організаційна культура
харчова промисловість
многомерный факторный анализ
организационная культура
пищевая промышленность
multiplicity factor analysis
organizational culture
food industry
 
Description Розглянуто результати застосування методу багатомірного факторного аналізу в процесі оцінки організаційної культури підприємств харчової промисловості. Первинні фактори розраховані на основі результатів анкетування керівників підприємств харчової промисловості Житомирської області. Визначено п’ять синтетичних факторів формування організаційної культури на досліджуваних підприємствах.
Рассмотрены результаты применения метода многомерного факторного анализа в процессе оценки организационной культуры предприятий пищевой промышленности. Первичные факторы рассчитанные на основе результатов анкетирования руководителей предприятий пищевой промышленности Житомирской области. Определенно пять синтетических факторов формирования организационной культуры на исследуемых предприятиях.
The paper describes results of using the method of multiplicity factor analysis in order to diagnosing the organizational culture of food industry enterprises. Initial components were estimated on the results of top-managers polling of food industry enterprises. Five principal components of organizational culture forming were determined.
 
Date 2012-09-26T12:31:48Z
2012-09-26T12:31:48Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Харчишина, О. В. Використання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості / О. В. Харчишина // Економіка харчової промисловості. - 2011. - № 3. – С. 48-52.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/3029
 
Language other