Запис Детальніше

Формування маркетингової стратегії промислового підприємства з використанням ситуаційного підходу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової стратегії промислового підприємства з використанням ситуаційного підходу
 
Creator Івченко, Є.А.
 
Subject маркетингова стратегія
маркетинговая стратегия
промислове підприємство
промышленное предприятие
ситуаційний підхід
ситуационный подход
 
Description Нестабільність функціонування світової економіки визначає значення стратегічного управління маркетинговою діяльністю. Це викликано необхідністю швидкого реагування на ситуацію, коли середовище оточення підприємства стає все більш агресивним і невизначеним. Глобальний конкурентний клімат розвивається швидше, ніж будь-який інший, відомий історії. Для забезпечення результативної діяльності в умовах кризи та посилення конкуренції підприємства змушені шукати нові напрями діяльності, що можливо лише на основі формування маркетингової стратегії промислового підприємства з використанням ситуаційного підходу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28962
 
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
 
Date 2012-10-10T11:18:33Z
2012-10-10T11:18:33Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Івченко, Є.А. Формування маркетингової стратегії промислового підприємства з використанням ситуаційного підходу [Текст] / Є.А. Івченко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 86-88.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28962
 
Language uk