Формування маркетингової стратегії промислового підприємства з використанням ситуаційного підходу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингової стратегії промислового підприємства з використанням ситуаційного підходу
|
|
Creator |
Івченко, Є.А.
|
|
Subject |
маркетингова стратегія
маркетинговая стратегия промислове підприємство промышленное предприятие ситуаційний підхід ситуационный подход |
|
Description |
Нестабільність функціонування світової економіки визначає значення стратегічного управління маркетинговою діяльністю. Це викликано необхідністю швидкого реагування на ситуацію, коли середовище оточення підприємства стає все більш агресивним і невизначеним. Глобальний конкурентний клімат розвивається швидше, ніж будь-який інший, відомий історії. Для забезпечення результативної діяльності в умовах кризи та посилення конкуренції підприємства змушені шукати нові напрями діяльності, що можливо лише на основі формування маркетингової стратегії промислового підприємства з використанням ситуаційного підходу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28962 |
|
Publisher |
ТОВ Друкарський дім "Папірус"
|
|
Date |
2012-10-10T11:18:33Z
2012-10-10T11:18:33Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Івченко, Є.А. Формування маркетингової стратегії промислового підприємства з використанням ситуаційного підходу [Текст] / Є.А. Івченко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 86-88.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28962 |
|
Language |
uk
|
|