Застосування методики кластерного аналізу при розробці стратегії діяльності молочної галузі України
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування методики кластерного аналізу при розробці стратегії діяльності молочної галузі України
Применение методики кластерного анализа при разработке стратегии деятельности молочной отрасли Украины Application of the technique of cluster analysis in the development strategy of the dairy industry in Ukraine |
|
Creator |
Осадча, Г. Г.
Власенко, І. М. Осадчая, Г. Г. Власенко, И. М. Osadcha, G. Vlasenko, I. |
|
Subject |
маркетингова стратегія
методика кластерного аналізу перспективи розвитку молочної галузі України marketing strategy method of cluster analysis prospect development of development of dairy industry of Ukraine маркетинговая стратегия методика кластерного анализа перспективы развития молочной отрасли Украины |
|
Description |
Для виходу господарства України із кризи необхідно на державному рівні визначити пріоритетні напрямки розвитку економіки. Україна є історично аграрною країною, а тому цілком природно, що одним із пріоритетних напрямків має бути розвиток молочної галузі у складі агропромислового комплексу. Необхідно реалізувати науковий підхід щодо побудови структури молочної індустрії України, що базується на застосуванні загальнонаукових і спеціальних методів досліджень. Пропонується застосування методики кластерного аналізу при розробці маркетингового підходу управління молокопереробною галуззю України.
For the exit of economy of Ukraine from a crisis it is necessary at state level to define priority directions of economy. Ukraine is historically an agrarian country, and that is why fully naturally, that one of priority directions there must be development dairy industry in composition an agro industrial complex. It is necessary to build marketing approach in relation to the construction of structure of dairy industry of Ukraine which is based on application of scientific and special methods of researches. Application of method of cluster analysis is offered at development of marketing approach of management of Ukraine dairy reprocesses industry. Для выхода хозяйства Украины из кризиса необходимо на государственном уровне определить приоритетные направления развития экономики. Украина исторически аграрной страной, а потому вполне естественно, что одним из приоритетных направлений должно быть развитие молочной отрасли в составе агропромышленного комплекса. Необходимо реализовать научный подход к построению структуры молочной индустрии Украины, основанный на применении общенаучных и специальных методов исследований. Предлагается применение методики кластерного анализа при разработке маркетингового подхода управления молокоперерабатывающей отраслью Украины. |
|
Date |
2012-05-31T08:38:58Z
2012-05-31T08:38:58Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Осадча, Г. Г. Застосування методики кластерного аналізу при розробці стратегії діяльності молочної галузі України / Г. Г. Осадча, І. М. Власенко // Науковий вісник Ужгородського нац. університету : Сер.: Економіка. – 2010 . – №29, ч.1 : Спецвипуск. – С. 250-254.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1147 |
|
Language |
other
|
|