Запис Детальніше

Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції
ЭКОЛОГИЧНОСТЬ КАК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРОДУКЦИИ
ECOLOGICAL COMPATIBILITY AS FACTOR OF COMPETITIVENESS OF PRODUCTION
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
 
Subject екологічні товари
екологічні потреби
конкурентоспроможність
мотивація споживання екопродукції
мотивація виробництва екопродукції
випереджаючий розвиток
экологические товары
экологические потребности
конкурентоспособность
мотивация потребления экопродукции
мотивация производства экопродукции
опережающее развитие
ecological goods
ecological requirements
competitiveness
motivation of ecoproduction consumption
motivation of ecoproduction producing
advancing development
 
Description У статті викладено результати досліджень, які обґрунтовують можливість і доцільність забезпеченняконкурентних переваг на ринку України за рахунок екологізації продукції і технологій її виробництва. Отримані результати можуть бути використані для оцінки ринкових перспектив різних видів екологічних товарів, точного окреслення їх цільових ринків і сегментів, цілеспрямованого управління конкурентоспроможністю конкретних товарів на обраних ринках чи сегментах.
В статьи изложены результаты исследований, которые обосновывают возможность и целесообразность обеспечения конкурентных преимуществ на рынке Украины за счет экологизации продукции и технологий ее производства. Полученные результаты могут быть использованы для оценки рыночных перспектив разных видов экологических товаров, точного очерчивания их целевых рынков и сегментов, целенаправленного управления конкурентоспособностью конкретных товаров на избранных рынках или сегментах.
Results of the research that substantiates the possibility and expediency of providing competitive advantages in Ukrainian market at the expense ofecologizationof products and technologies of its production are presented in the article. The received results can be used forassessment of market prospects for various types of environmental goods, precise delineation of their target markets and segments, purposeful management of competitiveness of specific products in selected markets or segments.
 
Publisher ВНЗ "Національна академія управління"
 
Date 2012-10-12T07:50:14Z
2012-10-12T07:50:14Z
2012-09
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко С.М. Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції / С.М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 9 (135). – С. 143-150.
1993-6788
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29048
 
Language uk