Культурні детермінанти міжнародного франчайзингу
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Романченко, Наталія
Романченко, Наталья |
|
Date |
2010-05-20T11:59:03Z
2010-05-20T11:59:03Z 2009 |
|
Identifier |
Романченко Н. В. Культурні детермінанти міжнародного франчайзингу / Романченко Н.В. // Маркетинг у третьому тисячолітті : зб. тез наук. доп. II Міжнар. наук.-практ. конф. студ., асп. та молодих вчених, Донецьк, 15-16 трав. 2009 р. / [відп. за вип. О.М. Азарян] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського ... [та ін.]. - Донецьк : [Цифрова типографія], 2009. - Т. III, ч. II. - С. 46-47.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/770 |
|
Description |
Франчайзинг є альтернативною формою виходу на зарубіжний ринок, а також однією із стратегій формування збутової мережі за кордоном.
|
|
Language |
ua
|
|
Subject |
бізнес
культура франчайзинг franchising |
|
Title |
Культурні детермінанти міжнародного франчайзингу
|
|
Type |
Conference materials
|
|
Relation |
Маркетинг у третьому тисячолітті : зб. тез наук. доп. II Міжнар. наук.-практ. конф. студ., асп. та молодих вчених, Донецьк, 15-16 трав. 2009 р. / [відп. за вип. О.М. Азарян] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського ... [та ін.]. - Донецьк : [Цифрова типографія], 2009. - Т. III, ч. II.
|
|