Напрями оптимізації маркетингової політики в умовах кризи
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Романченко, Наталія
Романченко, Наталья |
|
Date |
2010-05-20T12:15:01Z
2010-05-20T12:15:01Z 2009 |
|
Identifier |
Романченко Н. В., Напрями оптимізації маркетингової політики в умовах кризи / Романченко Наталія Володимирівна // Теоретичні основи та сучасні моделі розвитку національної економіки в умовах інтеграційних процесів : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., 4-5 груд. 2009 р., Тернопіль / [відп. за вип. Луців О. Р.] ; Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія", Галиц. ін-т ім. В. Чорновола, Терноп. міськрада. - Тернопіль : ["Підручники & посібники"], 2009. - С. 69-70.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/771 |
|
Description |
Об'єктивно оцінюючи ресурси та правильно визначаючи пріоритети в маркетинговій діяльності можна очікувати збереження конкурентних позицій і сподіватися на завоювання нових ринків навіть у кризових умовах. Обрання правильної маркетингової політики не тільки дозволить зберегти потужність компанії в даній ситуації, але й дасть їй поштовх для подальшого росту та розвитку.
|
|
Language |
ua
|
|
Subject |
маркетинг
оптимізація криза marketing |
|
Title |
Напрями оптимізації маркетингової політики в умовах кризи
|
|
Type |
Conference materials
|
|
Relation |
Теоретичні основи та сучасні моделі розвитку національної економіки в умовах інтеграційних процесів : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., 4-5 груд. 2009 р., Тернопіль / [відп. за вип. Луців О. Р.] ; Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія", Галиц. ін-т ім. В. Чорновола, Терноп. міськрада. - Тернопіль : ["Підручники & посібники"], 2009.
|
|