Запис Детальніше

Напрями оптимізації маркетингової політики в умовах кризи

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Романченко, Наталія
Романченко, Наталья
 
Date 2010-05-20T12:15:01Z
2010-05-20T12:15:01Z
2009
 
Identifier Романченко Н. В., Напрями оптимізації маркетингової політики в умовах кризи / Романченко Наталія Володимирівна // Теоретичні основи та сучасні моделі розвитку національної економіки в умовах інтеграційних процесів : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., 4-5 груд. 2009 р., Тернопіль / [відп. за вип. Луців О. Р.] ; Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія", Галиц. ін-т ім. В. Чорновола, Терноп. міськрада. - Тернопіль : ["Підручники & посібники"], 2009. - С. 69-70.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/771
 
Description Об'єктивно оцінюючи ресурси та правильно визначаючи пріоритети в маркетинговій діяльності можна очікувати збереження конкурентних позицій і сподіватися на завоювання нових ринків навіть у кризових умовах. Обрання правильної маркетингової політики не тільки дозволить зберегти потужність компанії в даній ситуації, але й дасть їй поштовх для подальшого росту та розвитку.
 
Language ua
 
Subject маркетинг
оптимізація
криза
marketing
 
Title Напрями оптимізації маркетингової політики в умовах кризи
 
Type Conference materials
 
Relation Теоретичні основи та сучасні моделі розвитку національної економіки в умовах інтеграційних процесів : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., 4-5 груд. 2009 р., Тернопіль / [відп. за вип. Луців О. Р.] ; Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія", Галиц. ін-т ім. В. Чорновола, Терноп. міськрада. - Тернопіль : ["Підручники & посібники"], 2009.