Культурні виміри України та успішність міжнародного бізнесу
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Романченко, Наталія
Романченко, Наталья |
|
Date |
2010-05-20T12:24:40Z
2010-05-20T12:24:40Z 2009 |
|
Identifier |
Романченко Н. В. Культурні виміри України та успішність міжнародного бізнесу / Н.В. Романченко // Экономика Крыма. - 2009. - № 27. - С. 104-107.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/773 |
|
Description |
Франчайзингова мережа - одна з найцікавіших і повноцінніших форм клонування бізнесу. Впродовж останніх 5-7 років франчайзинг в Україні, як спосіб створення стабільної і масштабної роздрібної мережі, викликає все більший інтерес у виробників і торгових компаній. Отже, франчайзинг є альтернативною формою виходу на зарубіжний ринок, а також однією із стратегій формування збутової мережі компанії за кордоном. Попередніми дослідженнями було встановлено, що популярними критеріями, які використовуються організаторами франчайзингу при визначенні цільових зарубіжних ринків є їхня культурна і географічна близькість. Проте, насиченість ринку розвинених країн звузила можливості франчайзингу в їм подібних культурах, і, як наслідок, компанії розпочали пошуки ринків, які ані культурно, ані географічно не є близькими для франчайзера. Така тенденція зумовила необхідність дослідження ефекту культурних проявів при культивуванні міжнародного франчайзингу як форми міжнародного бізнесу.
|
|
Language |
ua
|
|
Subject |
бізнес
культура франчайзинг franchising |
|
Title |
Культурні виміри України та успішність міжнародного бізнесу
|
|
Type |
Article
|
|
Relation |
Экономика Крыма. - 2009. - № 27.
|
|