Запис Детальніше

Культурні виміри України та успішність міжнародного бізнесу

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Романченко, Наталія
Романченко, Наталья
 
Date 2010-05-20T12:24:40Z
2010-05-20T12:24:40Z
2009
 
Identifier Романченко Н. В. Культурні виміри України та успішність міжнародного бізнесу / Н.В. Романченко // Экономика Крыма. - 2009. - № 27. - С. 104-107.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/773
 
Description Франчайзингова мережа - одна з найцікавіших і повноцінніших форм клонування бізнесу. Впродовж останніх 5-7 років франчайзинг в Україні, як спосіб створення стабільної і масштабної роздрібної мережі, викликає все більший інтерес у виробників і торгових компаній. Отже, франчайзинг є альтернативною формою виходу на зарубіжний ринок, а також однією із стратегій формування збутової мережі компанії за кордоном. Попередніми дослідженнями було встановлено, що популярними критеріями, які використовуються організаторами франчайзингу при визначенні цільових зарубіжних ринків є їхня культурна і географічна близькість. Проте, насиченість ринку розвинених країн звузила можливості франчайзингу в їм подібних культурах, і, як наслідок, компанії розпочали пошуки ринків, які ані культурно, ані географічно не є близькими для франчайзера. Така тенденція зумовила необхідність дослідження ефекту культурних проявів при культивуванні міжнародного франчайзингу як форми міжнародного бізнесу.
 
Language ua
 
Subject бізнес
культура
франчайзинг
franchising
 
Title Культурні виміри України та успішність міжнародного бізнесу
 
Type Article
 
Relation Экономика Крыма. - 2009. - № 27.