Запис Детальніше

Інформаційна підтримка процесу управління маркетингом : [препринт]

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Лазоренко, Лариса
 
Date 2010-06-03T15:39:04Z
2010-06-03T15:39:04Z
2010
 
Identifier http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/797
 
Description Управління маркетингом – це аналіз, планування, запровадження в життя і контроль за здійсненням заходів, розрахованих на встановлення, закріплення і підтримку вигідних обмінів з цільовими покупцями заради досягнення певних завдань організації, таких, як одержання прибутку, зростання обсягу збуту, збільшення частки ринку. Завдання управління маркетингом полягає у впливі на рівень, час і характер попиту таким чином, щоб це допомагало організації в досягненні поставлених перед нею цілей.
 
Language ua
 
Subject управління маркетингом
прибуток
попит
 
Title Інформаційна підтримка процесу управління маркетингом : [препринт]
 
Type Conference materials