Особливості комерційної діяльності в сучасних умовах : [препринт]
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Лазоренко, Лариса
|
|
Date |
2010-06-03T16:02:07Z
2010-06-03T16:02:07Z 2009 |
|
Identifier |
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/802
|
|
Description |
Головною особливістю комерційної діяльності в період становлення ринкових відносин є переорієнтація цілей, завдань і функцій від потреб підприємства до потреб і вимог ринку, окремого споживача. При цьому повинен використовуватися системний підхід до вирішення ринкових проблем, який націлений на активізацію комерційної діяльності та використання більш досконалих методів комерційної роботи на основі принципів і елементів маркетингу. Політика переорієнтації комерційної діяльності на маркетинг передбачає посилення ролі ринку, спрямованість як виробничої, так і торговельної діяльності на вивчення потреб конкретних споживачів і найбільш ефективне їх задоволення.
|
|
Language |
ua
|
|
Subject |
маркетинг
marketing |
|
Title |
Особливості комерційної діяльності в сучасних умовах : [препринт]
|
|
Type |
Conference materials
|
|