Запис Детальніше

Гендер і його репрезентація в капіталістичній і соціалістичній рекламі

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Contributor Брюховецька, Ольга
 
Creator Шостак, Наталія
 
Date 2010-06-24T07:53:19Z
2010-06-24T07:53:19Z
2010-06-24T07:53:19Z
 
Identifier http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/834
 
Description Робота присвячена з’ясуванню поняття гендер, дослідженню особливостей репрезентації статі в капіталістичній і соціалістичній рекламі на основі порівняльного культурологічного аналізу, заснованого на гендерних дослідженнях, що займають міждисциплінарне поле, близьке як до культурології, так і до соціології. Зроблено спробу переінтерпритувати традиційне уявлення про радянську рекламу, виокремлено комерційну рекламу як джерело нехарактерних для радянської ідеології гендерних стереотипів.
 
Language ua
 
Subject гендерні стереотипи
капіталістична реклама
соціалістична реклама
маскулінність
фемінність
 
Title Гендер і його репрезентація в капіталістичній і соціалістичній рекламі
Gender and its Representation in the Capitalist and Socialist Advertisement
 
Type Other