Запис Детальніше

Корпоративна культура НаУКМА: стан та перспективи розвитку (соціологічний аналіз)

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Contributor Королько, Валентин
 
Creator Запорожець, Дарина
 
Date 2010-09-27T13:16:41Z
2010-09-27T13:16:41Z
2010-09-27T13:16:41Z
 
Identifier http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/860
 
Description Метою даної роботи є теоретичний та соціологічний аналіз корпоративної культури НаУКМА, стану її структурних елементів, витоків формування та перспектив розвитку.
Завданнями роботи є:
1.Теоретичний аналіз явища корпоративної культури.
2.Аналіз витоків та засад формування корпоративної культури НаУК-МА.
3.Аналіз сучасного стану структурних елементів корпоративної культури НаУКМА.
4.Створення рекомендацій щодо покращення стану корпоративної культури НаУКМА та її відповідності стратегії розвитку академії.
5.Дослідження проводилося протягом 2009-2010 навчального року на базі НаУКМА.
Методи дослідження: Порівняльний та системний аналіз, структурно-функціональний аналіз, загальнонаукові методи – індукція, дедукція, узагальнення, синтез, контент-аналіз публікацій про НаУКМА за 2009 рік, корпоративних документів, глибинне інтерв’ю з керівництвом університету, репрезентативне роздаткове опитування студентів НаУКМА у вигляді анке-тування.
 
Language ua
 
Subject корпоративна культура
НаУКМА
corporate culture
NaUKMA
 
Title Корпоративна культура НаУКМА: стан та перспективи розвитку (соціологічний аналіз)
 
Type Other