Роль художньо-образних асоціацій у загальному та мовному розвитку дитини
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Дзюбишина-Мельник, Наталія
Дзюбишина-Мельник, Наталия |
|
Date |
2010-12-06T15:39:01Z
2010-12-06T15:39:01Z 2002 |
|
Identifier |
Дзюбишина-Мельник Н. Роль художньо-образних асоціацій у загальному та мовному розвитку дитини / Н.Я. Дзюбишина-Мельник // Слово. Стиль. Норма : зб. наук. праць, присвяч. 65-річчю з дня народж. д-ра. філолог. наук, проф. С.Я. Єрмоленко / НАН України, Ін-т укр. мови. - К., 2002. - С. 81-86.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/901 |
|
Description |
Може здатися дивним і навіть неймовірним, що дитина 3-го - 4-го року життя має художньо-образні асоціації, тобто здатна утримувати у своїй маленькій голівці й актуалізувати образи фольклору чи авторської літератури. Тим часом це факт: малюк уживає (дослівно цитує чи перефразовує, ба, навіть стилізує - самостійно уподібнює) у різних життєвих ситуаціях (у тому числі під час гри, співу, малювання тощо) ті слова і вирази, котрі запам'яталися йому із забавлянок, віршиків, пісеньок, казочок.
|
|
Language |
ua
|
|
Subject |
вірші для дітей
українська мова Ukrainian language |
|
Title |
Роль художньо-образних асоціацій у загальному та мовному розвитку дитини
|
|
Type |
Article
|
|
Relation |
Слово. Стиль. Норма : зб. наук. праць, присвяч. 65-річчю з дня народж. д-ра. філолог. наук, проф. С.Я. Єрмоленко / НАН України, Ін-т укр. мови. - К., 2002.
|
|