Запис Детальніше

Особливості формування брендів промисловими підприємствами України

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Романченко, Наталія
Романченко, Наталья
 
Date 2011-07-21T14:28:14Z
2011-07-21T14:28:14Z
2010
 
Identifier Романченко Н. В. Особливості формування брендів промисловими підприємствами України / Романченко Н. В. // Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях : материалы первой всеукр. науч. web-конф. молодых ученых, 4 марта 2010 г. / М-во образования и науки Украины, Тавр. нац. ун-т им. В. И. Вернадского, Нац. ун-т "Киево-Могилянская академия" ... [и др.]. - Симферополь, ДИАЙПИ, 2010. - С. 63-65.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/1119
 
Description Загальний підхід до основ формування торговельних марок та організації керування торговельною маркою й прихильністю споживача промислових товарів вимагає уточнення в зв'язку з наявністю у промислових брендів чітких особливостей. Для того, щоб створити промисловий бренд, необхідно чітко зрозуміти його відмінність від споживчого.
 
Language ua
 
Subject бренд
промислові підприємства
brand
industrial enterprise
 
Title Особливості формування брендів промисловими підприємствами України
 
Type Conference materials
 
Relation Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях : материалы первой всеукр. науч. web-конф. молодых ученых, 4 марта 2010 г. / М-во образования и науки Украины, Тавр. нац. ун-т им. В. И. Вернадского, Нац. ун-т "Киево-Могилянская академия" ... [и др.]. - Симферополь, ДИАЙПИ, 2010.