Запис Детальніше

Ґендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолу міста Києва)

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Марценюк, Тамара
Рождественська, О.
Martsenyuk, Tamara
 
Date 2011-10-14T13:04:58Z
2011-10-14T13:04:58Z
2009
 
Identifier Марценюк Т. Ґендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолу міста Києва) / Марценюк Т.О., Рождественська О.А. // Наукові записки. Т. 96 : Соціологічні науки. - 2009. - С. 82-88
1996-5931
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/1190
 
Description Стаття присвячена аналізу одного з аспектів ґендерної дискримінаці публічної сфери суспільства, а саме, ґендерним стереотипам, які транслюються зовнішньою рекламою. Здійснено теоретичний огляд питання, виділено та концептуалізовано основні групи ґендерних стереотипів у рекламі. На основі емпіричного аналізу зовнішньої реклами певного територіального простору м. Києва підтверджено гіпотезу про відтворення ґендерних стереотипів, зокрема традиційних стереотипів маскулінності-фемінності, стереотипів сімейних і професійних ролей та відмінностей у змісті праці.
 
Language ua
 
Publisher Наукові записки. Т. 96 : Соціологічні науки. - 2009. - С. 82-88
 
Subject ґендерний стереотип
фемінність
зовнішня реклама
маскулінність
 
Title Ґендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолу міста Києва)
 
Type Article