Ґендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолу міста Києва)
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Марценюк, Тамара
Рождественська, О. Martsenyuk, Tamara |
|
Date |
2011-10-14T13:04:58Z
2011-10-14T13:04:58Z 2009 |
|
Identifier |
Марценюк Т. Ґендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолу міста Києва) / Марценюк Т.О., Рождественська О.А. // Наукові записки. Т. 96 : Соціологічні науки. - 2009. - С. 82-88
1996-5931 http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/1190 |
|
Description |
Стаття присвячена аналізу одного з аспектів ґендерної дискримінаці публічної сфери суспільства, а саме, ґендерним стереотипам, які транслюються зовнішньою рекламою. Здійснено теоретичний огляд питання, виділено та концептуалізовано основні групи ґендерних стереотипів у рекламі. На основі емпіричного аналізу зовнішньої реклами певного територіального простору м. Києва підтверджено гіпотезу про відтворення ґендерних стереотипів, зокрема традиційних стереотипів маскулінності-фемінності, стереотипів сімейних і професійних ролей та відмінностей у змісті праці.
|
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Наукові записки. Т. 96 : Соціологічні науки. - 2009. - С. 82-88
|
|
Subject |
ґендерний стереотип
фемінність зовнішня реклама маскулінність |
|
Title |
Ґендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолу міста Києва)
|
|
Type |
Article
|
|