Запис Детальніше

Комунікативно-прагматичні стратегії респондента в сучасному публіцистичному інтерв’ю (на матеріалі німецькомовної та англомовної преси)

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комунікативно-прагматичні стратегії респондента в сучасному публіцистичному інтерв’ю (на матеріалі німецькомовної та англомовної преси)
Коммуникативно-прагматические стратегии респондента в современном публицистическом интервью (на материале немецкоязычной и англоязычной прессы)
Communicative-pragmatic Respondent’s Strategies in Modern Publicistic Interview (on Material of the German-language and English-laguage Press)
 
Creator Марковська, Антоніна В’ячеславівна
Саламатіна, Ольга Олександрівна
Марковская, Антонина Вячеславовна
Саламатина, Ольга Александровна
Markowska, Antonina
Salamatina, Olha
 
Subject Прагматичні особливості
англомовна преса
німецькомовна преса
інтерв’ю
респондент
Прагматические особенности
англоязычная пресса
немецкоязычная пресса
интервью
респондент
Pragmatic peculiarities
English-language press
German-language press
interview
respondent
 
Description Стаття присвячена розкриттю специфіки взаємодії учасників комунікації в сучасному публіцистичному інтерв’ю. Шляхом аналізу інтерв’ю сучасної німецькомовної та англомовної преси виокремлено неконфліктні та конфліктні стратегії респондента: мовленнєву стратегію надання інформації та мовленнєву стратегію вираження точки зору, які залежать від бажання чи небажання надати інтерв’юеру суспільно важливу інформацію. На прикладі німецької та англійської мов охарактеризовано тактики респондента (складові стратегій), які спрямовані на реалізацію комунікативного наміру та прагматичної настанови респондента.
The article reveals the communicators’ interaction specificity in modern publicistic interview. By analysis of the interviews in the modern German-language and English-language press the respondent’s peaceful and disputed strategies are determined: the speech strategy of information granting and the point of view expression which depend on desire or unwillingness to give the socially important information to the interviewer. With the help of German and Ukrainian languages the respondent’s speech tactics, aimed at realizing his communicative intention and pragmatic objective have been characterized.
 
Date 2017-06-15T11:07:15Z
2017-06-15T11:07:15Z
2016
 
Type Other
 
Identifier Марковська А. В. Комунікативно-прагматичні стратегії респондента в сучасному публіцистичному інтерв’ю (на матеріалі німецькомовної та англомовної преси) / А. В. Марковська, О. А. Саламатіна // Сучасні дослідження з іноземної філології. – 2016. - Вип. 14. – С. 188-197.
http://hdl.handle.net/123456789/2125
 
Language other
 
Format application/pdf