Комунікативно-прагматичні стратегії респондента в сучасному публіцистичному інтерв’ю (на матеріалі німецькомовної та англомовної преси)
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комунікативно-прагматичні стратегії респондента в сучасному публіцистичному інтерв’ю (на матеріалі німецькомовної та англомовної преси)
Коммуникативно-прагматические стратегии респондента в современном публицистическом интервью (на материале немецкоязычной и англоязычной прессы) Communicative-pragmatic Respondent’s Strategies in Modern Publicistic Interview (on Material of the German-language and English-laguage Press) |
|
Creator |
Марковська, Антоніна В’ячеславівна
Саламатіна, Ольга Олександрівна Марковская, Антонина Вячеславовна Саламатина, Ольга Александровна Markowska, Antonina Salamatina, Olha |
|
Subject |
Прагматичні особливості
англомовна преса німецькомовна преса інтерв’ю респондент Прагматические особенности англоязычная пресса немецкоязычная пресса интервью респондент Pragmatic peculiarities English-language press German-language press interview respondent |
|
Description |
Стаття присвячена розкриттю специфіки взаємодії учасників комунікації в сучасному публіцистичному інтерв’ю. Шляхом аналізу інтерв’ю сучасної німецькомовної та англомовної преси виокремлено неконфліктні та конфліктні стратегії респондента: мовленнєву стратегію надання інформації та мовленнєву стратегію вираження точки зору, які залежать від бажання чи небажання надати інтерв’юеру суспільно важливу інформацію. На прикладі німецької та англійської мов охарактеризовано тактики респондента (складові стратегій), які спрямовані на реалізацію комунікативного наміру та прагматичної настанови респондента.
The article reveals the communicators’ interaction specificity in modern publicistic interview. By analysis of the interviews in the modern German-language and English-language press the respondent’s peaceful and disputed strategies are determined: the speech strategy of information granting and the point of view expression which depend on desire or unwillingness to give the socially important information to the interviewer. With the help of German and Ukrainian languages the respondent’s speech tactics, aimed at realizing his communicative intention and pragmatic objective have been characterized. |
|
Date |
2017-06-15T11:07:15Z
2017-06-15T11:07:15Z 2016 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Марковська А. В. Комунікативно-прагматичні стратегії респондента в сучасному публіцистичному інтерв’ю (на матеріалі німецькомовної та англомовної преси) / А. В. Марковська, О. А. Саламатіна // Сучасні дослідження з іноземної філології. – 2016. - Вип. 14. – С. 188-197.
http://hdl.handle.net/123456789/2125 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|