Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ У ЧОЛОВІЧИХ ГІМНАЗІЯХ КИЇВСЬКОГО УЧБОВОГО
ОКРУГУ У ПЕРІОД...
- » ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЧЕРЕЗ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ
ПОЧУТТІВ ЗАСОБАМИ...
- » СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ПОНЯТТЯ "МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАТИВНА
КОМПЕТЕНТНІСТЬ...
- » ГЕНДЕРНА АСИМЕТРІЯ СТУДЕНТСТВА ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ
КУЛЬТУРИ В УКРАЇНІ В...
- » ПОЛІКУЛЬТУРНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ В МЕЖАХ ЇЇ ФОРМУВАННЯ
- » Теоретико-методологічні засади формування ринку послуг в умовах глобалізації
- » Экспликация некоторых средств языка, участвующих в создании эффективной печатной рекламы.
- » Аналіз щоденникових текстів Л.М. Толстого як осмислення проблеми мовної особистості...
- » Функції сильних позицій тексту та їх реалізація у повісті Івана Франка «Захар Беркут”
- » Міфологема української ітелігенції ХХІ століття
- » Роль функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології у фаховій...
- » Жанрові модифікації інтерв'ю в сучасній журналістиці
- » Фразеологічні одиниці в романі Петра Шекерика-Доникова «Дідо Иванчік»
- » Відчуття апатії в комунікаційному просторі постсучасного суспільства:...
- » СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
- » СВІТОВИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ
- » ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ РИНКУ ПОСЛУГ
- » Розвиток поміщицьких господарств Волинської губернії (1900–1917 рр.)
- » НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ
- » ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ В КАДРОВОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ЯК ВАЖЛИВИЙ...
- » ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В СУЧАСНИХ УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
- » ДІАГНОСТИКА РИНКУ ПОСЛУГ
- » ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ
- » РОЗВИТОК РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
- » АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
6401 - 6425 з 21134 результатів
<< < 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 > >>