Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » К вопросу о методическо-организационном обеспечении концертмейстерской подготовки...
- » Приховані предикати в семантично ускладненому простому реченні
- » До питання удосконалення майстерності концертмейстера
- » Мистецько-персоналізований підхід до формування виконавської культури скрипаля
- » Актуальні проблеми підготовки викладачів хореографії до використання танцювальної терапії
- » Choreography techniques of Pas de Deux in the use of dance creation
- » Семантико-синтаксична структура речень локалізованої наявності / відсутності
- » До історіїї стородавніх писемних пам'яток
- » Особливості психолого-педагогічного супроводу професійного самовизначення учнів з...
- » Зміст та методи розвитку продуктивних видів діяльності у дітей дошкільного віку з...
- » Способи реалізації функціонально-стилістичного принципу української пунктуації
- » Застосування корекційних технологій в роботі з дітьми із аутизмом
- » Проблеми виділення спеціалізованої іменної словоформи у функції частини складеного...
- » Стан методичної готовності майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному дошкільному...
- » Односкладні номінативні речення в аспекті синтаксичної норми
- » Розлади експресивного мовлення у дорослих при марганцевій енцефалопатії
- » Епіграф як вияв міжтекстуальних відношень у мовотворчості поетів-неокласиків
- » Розповідне речення як засіб реалізації комунікативних інтенцій інформування
- » Теоретичне обґрунтування методики формування елементарних математичних уявлень у дітей...
- » Сучасні підходи до проблеми порушень психічного розвитку у дітей
- » Спільне та відмінне у мовленнєвих актах докору та осуду
- » Сучасні тенденції розвитку спеціальної освіти в Україні та Польщі
- » Чого навчимо восьмикласників?
- » Розуміння та виконання інструкцій дошкільниками з аутизмом
Шеремет, М. К.; Базима, Н. В.
2024-11-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Структурно-логічний підхід у формуванні психологічної готовності педагогів до навчання...
25126 - 25150 з 28019 результатів
<< < 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 > >>