Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Праця М. Горкгаймера «Критика інструментального розуму» та її значення для філософії...
- » Критика інструментального розуму
- » Шляхи оновлення змісту філософських курсів у вищій школі сучасної України
- » История философии как дело мысли
- » Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція
- » Гуманітарна освіта в процесі підготовки спеціалістів профільних внз України: проблеми...
- » Радикалізм педагогічних рефлексій в освітньо- виховній системі Франції
- » Питання філософії освіти в матеріалах збірника Totallogy
- » Практичний контекст філософії освіти і виховання
- » Синергетичні дослідження розгортаються…
- » Цінності освіти як предмет наукового аналізу
- » Болонський процес як одна з провідних тенденцій глобалізації сучасної освіти
- » Філософія освіти в Австралії. Дженіфер Гор: «Бротьба за педагогіки» та якість освіти
- » Об общенаучных аспектах сущности информации
- » Навчальна програма з філософії та філософська рефлексія
- » Філософія освіти в педагогічній освіті
- » Історична пам’ять у розвитку духовності особистості
- » Рецензія на колективну монографію «Філософські абриси сучасної освіти»
- » Філософія освіти "в замежжі завтрашнього дня"
- » Освіта в контексті сучасних соціокультурних змін
- » Сучасні філософські засади реформування української системи "освіта — наука — виробництво"
- » Трансформация представлений о развитии в постнеклассической методологии
- » Номадизм як спосіб мислення та освітня стратегія. Стаття І. Онтологічні засади...
- » Драма життєвої нереалізованості: обставини життя та особиста відповідальність
- » Філософська стратегія розвитку культурно-мистецької освіти України
6651 - 6675 з 28019 результатів
<< < 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 > >>