Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Профільне навчанння – оптимальна форма організації навчального процесу в ЗНЗ
- » Стан сформованості професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на...
- » Взаємозв’язок особистості тренера з підлітками у навчально-тренувальному процесі з...
- » Десакралізація Києва як елемент російського великого історичного наративу
- » Антропологічні виміри сучасної есхатології
- » Сучасні тенденції розвитку природознавства, як освітнього проекту
- » Життєстійкість як внутрішній ресурс у оволодінні складними ситуаціями
- » «Світ тексту» та його інтерпретація в У. Еко
- » Науково-педагогічні засади поєднаної підготовки педагогічних та туристських кадрів
- » Виміри політичного плюралізму
- » Музично-виконавська діяльність як засіб самовираження особистості
- » Динаміка змістових характеристик я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної...
- » Метод фазового укрупнення при розв’язанні планіметричних задач
- » Чинники впливу соціальної реклами на формування особистості сучасного студента
- » Розвиток орієнтування у просторових відношеннях між предметами у першокласників з...
- » І. Багряний: проблема антропонімії
- » Критерії та показники, рівнів сформованості лідерських якостей майбутнього соціального...
- » Лінгвокультурологічний аспект порівняльного аналізу фразеологічних одиниць з ботанічним...
- » Деякі форми вияву авторської індивідуальності у публіцистичному іспаномовному тексті...
- » Двомовна освіта як чинник збереження ідентичності українців у Канаді та їх інтеграції в...
- » Основні фактори впливу міжкультурної комунікації на культурну ідентичність українського...
- » Деякі зауваження з приводу «етнічних» запитань у анкетах загальних переписів населення...
- » Електронна каталогізація рідкісних видань з фондів Наукової бібліотеки Національного...
Савенкова, Людмила Василівна
2025-05-19
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Аналіз складу професійних компетенцій тифлопедагога
- » Q* - зображення і його застосування
8401 - 8425 з 28019 результатів
<< < 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 > >>