Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Вариативность норм коммуникативного поведения: когнитивный аспект
- » Градація як засіб сугестивного впливу в дискурсі ідеації
- » Перекладацька стратегія калькування у процесі формування фахової компетентності...
- » Інтерпретація ілюстрацій та відтворення їх інтертекстуальності у різних культурах
- » Базовые теоретико-методологические принципы когнитивно-коммуникативных исследований
- » Контроль рівня засвоєння знань, набутих студентами в процесі вивчення курсу "Основи...
- » Переклад графонів у світлі функціонального підходу
- » Поліпарадигмальний підхід до перекладу прецедентних імен
- » Проблеми навчання перекладацького скоропису майбутніх перекладачів
- » Самопрезентація як об'єкт гуманітарної науки
- » В. М. Державин як дослідник перекладу
Кальниченко, О.А.; Зарубіна, З.В.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Соціологічні підходи в дослідженні української традиції перекладу
Кальниченко, О.А.; Кальниченко, Н.М.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Методична складова підготовки вчителя іноземних мов
Тучина, Н.В.; Каминін, І.М.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Перевод низких коллоквиализмов на английский язык (на материале кинофильма "Ширли-Мырли")
- » Аргументативно-суггестивный потенциал сложноподчиненных синтаксических конструкций
- » Эволюционные механизмы когнитивной семантики
- » Перекладознавчий аспект графону у світлі стилістичних теорій
- » Проблеми професійної підготовки викладачів перекладу
- » Переклад реалій українських казок англійською мовою
- » Соотношение информативной и фатической функций как проблема эколингвистики
- » Стратегії змістової організації як засіб керування дискурсом
- » Самопрезентація в системі стратегій англомовного дискурсу: алгоритм аналізу
- » Динамика концептов культуры: между индивидуальным и коллективным
- » Структурно-смислові компоненти ідеаційних промов
- » Концепт коммуникативного поведения и жанр
12651 - 12675 з 13909 результатів
<< < 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 > >>