Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Реализация идеи полихудожественности в практике подготовки педагогических кадров в Республике Беларусь (из опыта деятельности факультета эстетического образования БГПУ)
- » Научно-исследовательский аспект педагогического рассказа о музыкальном произведении в контексте учебной деятельности будущих учителей музыки
- » Просторове середовище як чинник формування комунікативної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання
- » Теоретико-методичні основи вивчення творчої спадщини Миколи Леонтовича на заняттях з хорового аранжування
- » Теоретико-педагогічний аналіз концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури
- » Фoрмувaння вoкaльних кoмпетенцій студентів у прoцесі музично-фaхoвoї підгoтoвки
- » Сучасне молодіжне танцювальне мистецтво та специфіка його викладання на прикладі хіп-хоп танцю
- » Особливості прояву музично-естетичних смаків у підлітковому віці
- » Вокальна підготовка учнів музичних шкіл
- » Особливості розвитку пізнавально-творчих здібностей в учнів початкових класів
- » Специфіка вокально-джазової культури виконавців
- » Корекція рухових порушень дітей старшого шкільного віку з розладами слуху засобами адаптивного фізичного виховання
- » Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та регіональний виміри змін
- » Інноваційні професійні уміння як «глобальна валюта» ХХІ століття: аналіз міжнародної стратегії розвитку
- » Аналіз дослідження проблеми розвитку творчих здібностей: теоретичний аспект
- » Феномен уявлень у структурі художньо-виконавської інтерпретації творів: музично-педагогічний аспект
- » Концепт чуда в освітньому просторі Польщі: від богословської теорії до академічного знання
- » Теоретичне обґрунтування структури критеріїв і показників художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
- » Регіональні особливості підготовки вчителів хореографії в країнах пострадянського простору
- » Чеська віолончельна школа в концепті європейської музичної культури XVIII – початку ХІХ ст.
- » Мистецька освіта України другої половини ХVІ – середини ХVІІІ століть: формальні й неформальні ознаки
- » Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії в процесі постановки розгорнутої танцювальної форми як аспект професійної самореалізації в системі хореографічно-педагогічної освіти
- » Пріоритети модернізації європейської вищої освіти у контексті реалізації стратегії «ЄВРОПА 2020»
- » Розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів-хореографів у процесі викладання циклу дисциплін «режисура в танці»
- » Прояв творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії як аспект педагогічної майстерності під час проходження педагогічної практики
1576 - 1600 з 4823 результатів
<< < 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 > >>