Назва
|
Автор
- » Альтернативна реклама як постмодерністське явище
- » Дослідження теретичних основ та практичного досвіду інформаційної підтримки бренду
- » Звук [ґ] та коректність/некоректність його реалізації
- » The Peсuliarities of Translating the Words «компанія» and «фірма» into English and...
- » Засоби створення комічного в поезії для дітей
- » Варіантне використання споріднених прислівників та прикметників в англійській мові
- » Особенности литературного портрета в прозе Л.И. Добычина (на материале романа «Город Эн»)
- » Есхатологія в оформленні видань Срібного століття у Росії (за матеріалами...
- » Колір у телерекламі як засіб візуального впливу на споживача
- » Мовний образ часу в поезії Оксани Забужко
- » Слово правда как имя концепта
- » Структурно-семантичні особливості макрополя «назви осіб» в українській військовій...
- » Дискурсивное слово как бы как показатель творческого мышления
- » Соціальне «дно» як коригуючий фактор поведінкової моделі персонажів: зовнішні та...
- » Роман І. Франка «Лель і Полель» як психоаналітична студія двійництва
- » Представление знаний в Интернете
- » Система міфологем в романі М. Юрсенар «Спогади Адріана»
- » Неоміфологізм французького «нового роману» («Георгікі» К. Сімона, «Переміна» М. Бютора)
- » Проблема формування здорового способу життя крізь призму сучасних жіночих журналів
- » Філософські основи комедії В. Шекспіра «Сон літньої ночі» і драми-феєрії Л. Українки...
- » Елементи семантичного поля «метал» у метафоричних номінаціях зірок масової культури і...
- » Авторская парадигма метафизического существования в романе Г. Газданова «Возвращение...
- » Лексика дитячого спілкування
- » Спонсорство у спорті: основні тенденції в українському медіа-просторі
- » Явище громадянської журналістики
4751 - 4775 з 630510 результатів
<< < 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 > >>