Запис Детальніше

Колір у телерекламі як засіб візуального впливу на споживача

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Колір у телерекламі як засіб візуального впливу на споживача
 
Creator Касьян, І.М.
 
Subject колір у телерекламі
засіб візуального впливу на споживача
 
Date 2012-06-11T06:57:54Z
2012-06-11T06:57:54Z
2006-04-18
 
Type Article
 
Identifier Касьян І.М. Колір у телерекламі як засіб візуального впливу на споживача / І.М. Касьян // Матеріали студентської наукової конференції філологічного факультету «Спочатку було слово» 18 квітня 2006 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2006. — С. 32–33
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6176
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна