Колір у телерекламі як засіб візуального впливу на споживача
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Колір у телерекламі як засіб візуального впливу на споживача
|
|
Creator |
Касьян, І.М.
|
|
Subject |
колір у телерекламі
засіб візуального впливу на споживача |
|
Date |
2012-06-11T06:57:54Z
2012-06-11T06:57:54Z 2006-04-18 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Касьян І.М. Колір у телерекламі як засіб візуального впливу на споживача / І.М. Касьян // Матеріали студентської наукової конференції філологічного факультету «Спочатку було слово» 18 квітня 2006 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2006. — С. 32–33
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6176 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
|
|