Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків
|
|
Creator |
Співаковська, Тетяна Володимирівна
|
|
Subject |
маркетингова стратегія
рівень розроблення стратегії стратегічна альтернатива стратегічне рішення механізм формування маркетингової стратегії інтернаціоналізоване підприємство концепції інтернаціоналізаці маркетинговая стратегия формирование маркетинговой стратегии уровень разработки стратегии стратегическая альтернатива стратегическое решение механизм формирования маркетинговой стратегии интернационализированное предприятие концепции интернационализации marketing strategy formation of marketing strategy level of strategy formation strategic alternative strategic decision mechanism of marketing strategy formation the internationalized enterprise internationalization concepts |
|
Contributor |
Каніщенко Олена Леонідівна
|
|
Date |
2010-06-13T09:52:42Z
2010-06-13T09:52:42Z 2009 |
|
Type |
Thesis Doctoral
|
|
Identifier |
Співаковська Т. В. Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків : дис. ... канд. економ. наук : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами
(за видами економічної діяльності)/ Т. В. Співаковська. - К., 2009. - 221 л. + CD-ROM
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/369 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Дисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.
|
|