Запис Детальніше

Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків
 
Creator Співаковська, Тетяна Володимирівна
 
Subject маркетингова стратегія
рівень розроблення стратегії
стратегічна альтернатива
стратегічне рішення
механізм формування маркетингової стратегії
інтернаціоналізоване підприємство
концепції інтернаціоналізаці
маркетинговая стратегия
формирование маркетинговой стратегии
уровень разработки стратегии
стратегическая альтернатива
стратегическое решение
механизм формирования маркетинговой стратегии
интернационализированное предприятие
концепции интернационализации
marketing strategy
formation of marketing strategy
level of strategy formation
strategic alternative
strategic decision
mechanism of marketing strategy formation
the internationalized enterprise
internationalization concepts
 
Contributor Каніщенко Олена Леонідівна
 
Date 2010-06-13T09:52:42Z
2010-06-13T09:52:42Z
2009
 
Type Thesis Doctoral
 
Identifier Співаковська Т. В. Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків : дис. ... канд. економ. наук : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)/ Т. В. Співаковська. - К., 2009. - 221 л. + CD-ROM
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/369
 
Language uk
 
Rights Дисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.