Запис Детальніше

Системне управління безпекою та працездатністю складних технічних систем в умовах багатофакторних ризиків

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Системне управління безпекою та працездатністю складних технічних систем в умовах багатофакторних ризиків
 
Subject стратегія управління безпекою
живучість
ризик
стан керованих об'єктів (систем)
критичні ситуації
надзвичайні ситуації
аварійні ситуації
катастрофічні ситуації
 
Description Об’єктом дослідження є позаштатні, критичні, надзвичайні, аварійні та катастрофічні ситуації при функціонуванні складних технічних систем.
Мета науково-дослідної роботи – розробка інноваційної системи узгодженого управління безпекою та працездатністю складних технічних систем, яка відкриває можливість під час експлуатації забезпечити раціональний рівень працездатності та гарантованої безпеки на основі системно узгодженого контролю функціонування об’єкту та неперервного моніторингу, оцінювання та прогнозування ступеню ризику, рівня ризику та ресурсу допустимого ризику позаштатних, критичних, надзвичайних, аварійних і катастрофічних ситуацій.
Предмет дослідження становлять процеси переходу штатного режиму у позаштатну, критичну, надзвичайну, аварійну та катастрофічну ситуацію.
Сутність запропонованого підходу до управління безпекою полягає у системно узгодженому оцінюванні і коригуванні параметрів працездатності і безпеки у процесі функціонування складних систем та об’єктів. Практичну реалізацію стратегії системного забезпечення гарантованої безпеки складних систем та об’єктів доцільно здійснювати на всіх етапах життєвого циклу виробу у вигляді послідовності сформульованих системно узгоджених процедур. Розроблено підхід до системного управління зниженням впливу факторів ризику на етапі реалізації проекту складної технічної системи, який полягає у виборі раціональних показників якості функціонування системи з урахуванням факторів ризику позаштатних ситуацій. Розроблено методику комплексного аналізу ефективності фільтрів Калмана, що використовуються в складних навігаційних системах для підвищення безпеки руху керованих об'єктів у повітряному, наземному і морському просторі. Точність визначення місця розташування об’єкту та швидкість видачі оцінюваних параметрів визначаються методами обробки вимірювальної інформації з використанням навігаційних фільтрів.
 
Contributor Панкратова Н.
 
Date 2011-12-14T16:33:25Z
2011-12-14T16:33:25Z
2008
 
Type Technical Report
 
Identifier КВНТД I.1 01.05.04
№ держреєстрації 0106U000254
Д/б №2247-п
Системне управління безпекою та працездатністю складних технічних систем в умовах багатофакторних ризиків : звіт про НДР (заключ.) / НТУУ "КПІ" ; кер. роб. Н. Панкратова. - К., 2008. - 105 л. + CD-ROM. - Д/б №2247-п
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/1257
 
Language uk
 
Rights Звіт захищений авторським правом. Переглянути його можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.