Запис Детальніше

Формування конкурентоспроможності торгової марки промисловими підприємствами

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурентоспроможності торгової марки промисловими підприємствами
 
Creator Бажеріна, Катерина Володимирівна
 
Subject торгова марка
конкурентоспроможність торгової марки
вартість торгової марки
лояльність
марочна комунікаційна політика
марочний капітал
ринок великої побутової техніки
стратегія позиціонування
торговая марка
конкурентоспособность торговой марки
стоимость торговой марки
лояльность
марочная коммуникационная политика
марочный капитал
рынок крупной бытовой техники
стратегия позиционирования
brand
the competitiveness of the brand
brand value
loyalty
brand communication policy
brand equity
the market for large household appliances
positioning strategy
 
Contributor Солнцев Сергій Олексійович
 
Date 2012-12-19T11:17:07Z
2012-12-19T11:17:07Z
2012
 
Type Thesis Doctoral
 
Identifier Бажеріна Л. В. Формування конкурентоспроможності торгової марки промисловими підприємствами : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / К. В. Бажеріна. - К., 2012. - 211 л. + CD-ROM
http://library.kpi.ua:8080/handle/123456789/2315
 
Language uk
 
Rights Дисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.