Формування конкурентоспроможності торгової марки промисловими підприємствами
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування конкурентоспроможності торгової марки промисловими підприємствами
|
|
Creator |
Бажеріна, Катерина Володимирівна
|
|
Subject |
торгова марка
конкурентоспроможність торгової марки вартість торгової марки лояльність марочна комунікаційна політика марочний капітал ринок великої побутової техніки стратегія позиціонування торговая марка конкурентоспособность торговой марки стоимость торговой марки лояльность марочная коммуникационная политика марочный капитал рынок крупной бытовой техники стратегия позиционирования brand the competitiveness of the brand brand value loyalty brand communication policy brand equity the market for large household appliances positioning strategy |
|
Contributor |
Солнцев Сергій Олексійович
|
|
Date |
2012-12-19T11:17:07Z
2012-12-19T11:17:07Z 2012 |
|
Type |
Thesis Doctoral
|
|
Identifier |
Бажеріна Л. В. Формування конкурентоспроможності торгової марки промисловими підприємствами : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / К. В. Бажеріна. - К., 2012. - 211 л. + CD-ROM
http://library.kpi.ua:8080/handle/123456789/2315 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Дисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.
|
|