Запис Детальніше

Особливості використання об’єктів авторського права у рекламі

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості використання об’єктів авторського права у рекламі
The peculiarities of using copyright in advertisement
 
Creator Бован, К. С.
Bovan, K. S.
 
Subject реклама
об’єкт авторського права
право на ім’я
вільне використання твору
цілісність твору
347.78.01
 
Publisher Київ
Політехніка
 
Date 2013-06-20T10:01:33Z
2013-06-20T10:01:33Z
2012
 
Type Article
 
Format С. 76-79
 
Identifier Бован К. С. Особливості використання об’єктів авторського права у рекламі / Бован К. С. // Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2012. – № 2 (14). – С. 76–79. – Бібліогр.: 6 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2888
 
Source Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць
 
Language uk