Особливості використання об’єктів авторського права у рекламі
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості використання об’єктів авторського права у рекламі
The peculiarities of using copyright in advertisement |
|
Creator |
Бован, К. С.
Bovan, K. S. |
|
Subject |
реклама
об’єкт авторського права право на ім’я вільне використання твору цілісність твору 347.78.01 |
|
Publisher |
Київ
Політехніка |
|
Date |
2013-06-20T10:01:33Z
2013-06-20T10:01:33Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 76-79
|
|
Identifier |
Бован К. С. Особливості використання об’єктів авторського права у рекламі / Бован К. С. // Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2012. – № 2 (14). – С. 76–79. – Бібліогр.: 6 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2888 |
|
Source |
Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|