Маркетингові стратегії у контексті адаптації України до вимог глобального конкурентного середовища
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові стратегії у контексті адаптації України до вимог глобального конкурентного середовища
Marketing strategy in the context of adaptation of Ukraine to the requirements of global competitive environment |
|
Creator |
Шкляєва, Г. О.
|
|
Subject |
конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспроможність товару бенчмаркінг інноваційна система інтелектуальний капітал стратегічне планування глобалізація 339.92(477) |
|
Publisher |
Київ
Політехніка |
|
Date |
2013-07-05T10:27:30Z
2013-07-05T10:27:30Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 384-389
|
|
Identifier |
Шкляєва Г. О. Маркетингові стратегії у контексті адаптації України до вимог глобального конкурентного середовища / Шкляєва Г. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 384–389. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3101 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|