Запис Детальніше

Маркетингові стратегії у контексті адаптації України до вимог глобального конкурентного середовища

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегії у контексті адаптації України до вимог глобального конкурентного середовища
Marketing strategy in the context of adaptation of Ukraine to the requirements of global competitive environment
 
Creator Шкляєва, Г. О.
 
Subject конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспроможність товару
бенчмаркінг
інноваційна система
інтелектуальний капітал
стратегічне планування
глобалізація
339.92(477)
 
Publisher Київ
Політехніка
 
Date 2013-07-05T10:27:30Z
2013-07-05T10:27:30Z
2012
 
Type Article
 
Format С. 384-389
 
Identifier Шкляєва Г. О. Маркетингові стратегії у контексті адаптації України до вимог глобального конкурентного середовища / Шкляєва Г. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 384–389. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3101
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk