Особливості формування маркетингової інформаційної системи в наукоємних організаціях
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування маркетингової інформаційної системи в наукоємних організаціях
Peculiarities of marketing information system in science absorbing organizations |
|
Creator |
Бабаліч, Ю. С.
Царьова, Т. О. |
|
Subject |
інформація
маркетингова інформація маркетингова інформаційна система інформаційне забезпечення наукоємні організації 658.8: 311.2 |
|
Publisher |
Київ
Політехніка |
|
Date |
2013-06-26T12:43:16Z
2013-06-26T12:43:16Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 283-293
|
|
Identifier |
Бабаліч, Ю. С. Особливості формування маркетингової інформаційної системи в наукоємних організаціях / Ю. С. Бабаліч, Т. О. Царьова // Економічний вісник НТУУ КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 283–293. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2991 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць |
|
Language |
uk
|
|