Запис Детальніше

Особливості формування маркетингової інформаційної системи в наукоємних організаціях

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування маркетингової інформаційної системи в наукоємних організаціях
Peculiarities of marketing information system in science absorbing organizations
 
Creator Бабаліч, Ю. С.
Царьова, Т. О.
 
Subject інформація
маркетингова інформація
маркетингова інформаційна система
інформаційне забезпечення
наукоємні організації
658.8: 311.2
 
Publisher Київ
Політехніка
 
Date 2013-06-26T12:43:16Z
2013-06-26T12:43:16Z
2012
 
Type Article
 
Format С. 283-293
 
Identifier Бабаліч, Ю. С. Особливості формування маркетингової інформаційної системи в наукоємних організаціях / Ю. С. Бабаліч, Т. О. Царьова // Економічний вісник НТУУ КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 283–293. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2991
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk