Запис Детальніше

Формування цінності для споживачів на ринку склопрозорих конструкцій

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування цінності для споживачів на ринку склопрозорих конструкцій
Value formation for customer on the market of clear glass constructions
 
Creator Наконечна, Т. В.
 
Subject цінність
споживач
обслуговування
ринок
ланцюг
339.2
 
Publisher Київ
Політехніка
 
Date 2013-07-04T13:09:59Z
2013-07-04T13:09:59Z
2012
 
Type Article
 
Format С. 358-364
 
Identifier Наконечна Т. В. Формування цінності для споживачів на ринку склопрозорих конструкцій / Наконечна Т. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 358–364. – Бібліогр.: 12 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3086
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk