Формування цінності для споживачів на ринку склопрозорих конструкцій
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування цінності для споживачів на ринку склопрозорих конструкцій
Value formation for customer on the market of clear glass constructions |
|
Creator |
Наконечна, Т. В.
|
|
Subject |
цінність
споживач обслуговування ринок ланцюг 339.2 |
|
Publisher |
Київ
Політехніка |
|
Date |
2013-07-04T13:09:59Z
2013-07-04T13:09:59Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 358-364
|
|
Identifier |
Наконечна Т. В. Формування цінності для споживачів на ринку склопрозорих конструкцій / Наконечна Т. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 358–364. – Бібліогр.: 12 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3086 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|