Запис Детальніше

Методологія максимізації якості стабілізації крейсерського руху автономного високошвидкісного об'єкта в кавітуючому середовищі

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологія максимізації якості стабілізації крейсерського руху автономного високошвидкісного об'єкта в кавітуючому середовищі
 
Creator Осадчий, Сергій Іванович
 
Subject стабілізація
суперкавітаційний підводний об'єкт
крейсерський режим
структурна ідентифікація
динамічне проектування
аналіз
синтез
матриця спектральних щільностей
стохастическая стабилизация
суперкавитационный подводный объект
крейсерский режим
структурная идентификация
динамическое проектирование
анализ
синтез
матрица спектральных плотностей
stabilizing
supercavitating vehicle
cruiser mode
structural identification
dynamic designing
analysis
synthesis
matrix of spectral densities
62.505+681.513
 
Publisher Київ
 
Contributor Блохін, Леонід Миколайович
 
Date 2013-07-15T13:23:52Z
2013-07-15T13:23:52Z
2012
 
Type Thesis Doctoral
 
Format 399 л.
 
Identifier Осадчий С. І. Методологія максимізації якості стабілізації крейсерського руху автономного високошвидкісного об'єкта в кавітуючому середовищі : дис. ... д-ра техн. наук. : 05.13.07 – автоматизація процесів керування / С. І. Осадчий. - Кіровоград, К., 2012. - 399 л. + CD-ROM
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3213
 
Language uk
 
Rights Дисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.