Слоган як інструмент соціальної реклами
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Слоган як інструмент соціальної реклами
Slogan as an instrument of public service advertisement |
|
Creator |
Слушаєнко, В. Є.
Сєрик, М. П. Slushaenko, V. E. Seryk, M. P. |
|
Subject |
слоган
соціальна реклама критерії ефективності рекламної кампанії slogan social advertising the most effective criteria of advertising campaign 316.77 |
|
Publisher |
Київ
Політехніка |
|
Date |
2013-07-17T08:59:03Z
2013-07-17T08:59:03Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 118-121
|
|
Identifier |
Слушаєнко В. Є. Слоган як інструмент соціальної реклами / Слушаєнко В. Є., Сєрик М. П. // Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2012. – № 3 (15). – С. 118–121. – Бібліогр.: 8 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3229 |
|
Source |
Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|