Краудсорсинг, як інструмент розвитку бізнесу
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Краудсорсинг, як інструмент розвитку бізнесу
Краудсорсинг, как инструмент развития бизнеса Crowdsourcing as an instrument of business development |
|
Creator |
Співаковська, Т. В.
Лимар, Т. В. Спиваковская, Т. В. Лимар, Т. В. Spivakovska, T. V. Lymar, T. V. |
|
Subject |
краудсорсинг
аутсорсинг цільова аудиторія соціальні мережі краудсорсинг аутсорсинг целевая аудитория социальные сети crowd sourcing outsourcing target audience social networks |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2013-09-30T13:06:54Z
2013-09-30T13:06:54Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
C. 149-154
|
|
Identifier |
Співаковська Т. В. Краудсорсинг, як інструмент розвитку бізнесу / Т. В. Співаковська, Т. В. Лимар // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2012. – Вип. 9. – С. 149–154. – Бібліогр.: 6 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3963 |
|
Source |
Сучасні проблеми економіки і підприємництво: збірник наукових праць
Сучасні проблеми економіки і підприємництво: збірник наукових праць |
|
Language |
uk
|
|