Аналіз особливостей розвитку торговельних мереж у розрізі впровадження власних торгових марок компанії
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз особливостей розвитку торговельних мереж у розрізі впровадження власних торгових марок компанії
Анализ особенностей развития торговых сетей в разрезе введения собственных торговых марок компании The analysis of the trade networks development across the process of implementing the system of own brands of the company |
|
Creator |
Кириченко, С. О.
Хваль, Ю. О. Кириченко, С. А. Хваль, Ю. А. Kiritshenko, S. O. Khval, Y. O. |
|
Subject |
торгова діяльність
торговельне підприємство компанія торговельні мережі стратегія розвитку власні торгові марки (ВТМ) МETRO Cash&Carry Ukraine METRO Group торговая деятельность торговое предприятие компания торговые сети стратегия развития собственные торговые марки (СТМ) trading activity trading company a company trading network development strategy own brands |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2013-10-03T09:52:41Z
2013-10-03T09:52:41Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
C. 195-202
|
|
Identifier |
Кириченко С. О. Аналіз особливостей розвитку торговельних мереж у розрізі впровадження власних торгових марок компанії / С. О. Кириченко, Ю. А. Хваль // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2012. – Вип. 9. – С. 195–202. – Бібліогр.: 8 назв
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/4000 |
|
Source |
Сучасні проблеми економіки і підприємництво: збірник наукових праць
Сучасні проблеми економіки і підприємництво: збірник наукових праць |
|
Language |
uk
|
|