Запис Детальніше

Аналіз особливостей розвитку торговельних мереж у розрізі впровадження власних торгових марок компанії

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз особливостей розвитку торговельних мереж у розрізі впровадження власних торгових марок компанії
Анализ особенностей развития торговых сетей в разрезе введения собственных торговых марок компании
The analysis of the trade networks development across the process of implementing the system of own brands of the company
 
Creator Кириченко, С. О.
Хваль, Ю. О.
Кириченко, С. А.
Хваль, Ю. А.
Kiritshenko, S. O.
Khval, Y. O.
 
Subject торгова діяльність
торговельне підприємство
компанія
торговельні мережі
стратегія розвитку
власні торгові марки (ВТМ)
МETRO Cash&Carry Ukraine
METRO Group
торговая деятельность
торговое предприятие
компания
торговые сети
стратегия развития
собственные торговые марки (СТМ)
trading activity
trading company
a company trading network
development strategy
own brands
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2013-10-03T09:52:41Z
2013-10-03T09:52:41Z
2012
 
Type Article
 
Format C. 195-202
 
Identifier Кириченко С. О. Аналіз особливостей розвитку торговельних мереж у розрізі впровадження власних торгових марок компанії / С. О. Кириченко, Ю. А. Хваль // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2012. – Вип. 9. – С. 195–202. – Бібліогр.: 8 назв
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/4000
 
Source Сучасні проблеми економіки і підприємництво: збірник наукових праць
Сучасні проблеми економіки і підприємництво: збірник наукових праць
 
Language uk