Запис Детальніше

Використання інтернет-маркетингу для приваблення споживачів

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання інтернет-маркетингу для приваблення споживачів
 
Creator Тарасенко, І. Є.
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Contributor Співаковська, Т. В.
 
Date 2013-10-18T08:35:45Z
2013-10-18T08:35:45Z
2013
 
Type Article
 
Format C. 129
 
Identifier Тарасенко, І. Є. Використання інтернет-маркетингу для приваблення споживачів / І. Є. Тарасенко ; Національний технічний університет України «КПІ» // Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління : збірник праць ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції 2-5 квітня 2013 року, м. Київ / НТУУ «КПІ» ; [уклад. А. Ю. Погребняк]. – К.: НТУУ «КПІ», 2013. – С. 129
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/4662
 
Source Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління : збірник праць ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції
 
Language uk