Використання інтернет-маркетингу для приваблення споживачів
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання інтернет-маркетингу для приваблення споживачів
|
|
Creator |
Тарасенко, І. Є.
|
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Contributor |
Співаковська, Т. В.
|
|
Date |
2013-10-18T08:35:45Z
2013-10-18T08:35:45Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
C. 129
|
|
Identifier |
Тарасенко, І. Є. Використання інтернет-маркетингу для приваблення споживачів / І. Є. Тарасенко ; Національний технічний університет України «КПІ» // Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління : збірник праць ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції 2-5 квітня 2013 року, м. Київ / НТУУ «КПІ» ; [уклад. А. Ю. Погребняк]. – К.: НТУУ «КПІ», 2013. – С. 129
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/4662 |
|
Source |
Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління : збірник праць ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції
|
|
Language |
uk
|
|