Ефективність соціальної реклами: постановка проблеми
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ефективність соціальної реклами: постановка проблеми
The effectiveness of social advertising: problem Эффективность социальной рекламы: постановка проблемы |
|
Creator |
Коваленко, Я. Я.
Kovalenko, J. Коваленко, Я. |
|
Subject |
соціальна реклама
ефективність соціальної реклами реципієнт установка шокова реклама 32.019.51 |
|
Publisher |
Київ
Політехніка |
|
Date |
2013-10-30T08:28:04Z
2013-10-30T08:28:04Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 54-56
|
|
Identifier |
Коваленко Я. Я. Ефективність соціальної реклами: постановка проблеми / Коваленко Я. Я. // Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2010. – № 4(8). – С. 54–56. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5049 |
|
Source |
Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|