Методичні засади механізму формування маркетингової товарної стратегії виробничих підприємств
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні засади механізму формування маркетингової товарної стратегії виробничих підприємств
|
|
Creator |
Хринюк, О. С.
|
|
Subject |
товарна політика
товарна стратегія товарний асортимент 658.8:338 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2013-11-04T12:22:49Z
2013-11-04T12:22:49Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 236-239
|
|
Identifier |
Хринюк, О. С. Методичні засади механізму формування маркетингової товарної стратегії виробничих підприємств / О. С. Хринюк // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2008. – № 5. – С. 236–239. – Бібліогр.: 17 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5215 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|