Запис Детальніше

Методичні засади механізму формування маркетингової товарної стратегії виробничих підприємств

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні засади механізму формування маркетингової товарної стратегії виробничих підприємств
 
Creator Хринюк, О. С.
 
Subject товарна політика
товарна стратегія
товарний асортимент
658.8:338
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2013-11-04T12:22:49Z
2013-11-04T12:22:49Z
2008
 
Type Article
 
Format С. 236-239
 
Identifier Хринюк, О. С. Методичні засади механізму формування маркетингової товарної стратегії виробничих підприємств / О. С. Хринюк // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2008. – № 5. – С. 236–239. – Бібліогр.: 17 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5215
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk